.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح هوشمند كنترل ترافيك در ساری
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرمانده انتظامي مازندران گفت: در صورت تصويب شوراي عالي ترافيك طرح هوشمند كنترل ترافيك در شهرستان ساري به عنوان پايلوت آغاز مي‌شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرمانده انتظامي مازندران گفت: در صورت تصويب شوراي عالي ترافيك طرح هوشمند كنترل ترافيك در شهرستان ساري به عنوان پايلوت آغاز مي‌شود. 
 
به گزارش شمال‌نيوز، رمضانعلي سوادكوهي در جمع خبرنگاران افزود: مازندران پنجمين استان در كشور است كه طرح هوشمند ترافيك را اجرا مي‌كند.

وي مهم‌ترين راه‌حل كاهش تلفات جاده‌اي را آموزش فرهنگ ترافيك عنوان كرد و اظهار داشت: در سال گذشته با هماهنگي آموزش و پرورش و مهد‌هاي كودك 175 هزار نفر اين آموزش‌ها را فرا گرفتند.

سوادكوهي سه عامل جاده‌ها، وسيله نقليه و انسان را مهم‌ترين عامل در بروز تصادفات عنوان كرد و ادامه داد: در سال گذشته با تلاش مأموران راهنمايي و رانندگي 28 درصد كاهش تلفات انساني را در جاده‌هاي مواصلاتي استان داشته‌ايم.

وي با اشاره به اين‌كه‌ استان مازندران 6 محور مواصلاتي مهم در سطح كشور دارد، اضافه كرد: 3 محور مواصلاتي استان به پايتخت ختم مي‌شود‌ كه بايد براي كنترل آن برنامه‌ريزي شود.

سوادكوهي دومين عامل مرگ و مير در كشور را حوادث رانندگي عنوان كرد و اذعان داشت: در سال گذشته 30 هزار تصادف در استان به وقوع پيوست كه 26 هزار مورد آن خسارتي، 400 مورد منجر به فوت و بقيه جرحي بوده است.

وي در مورد طرح خروج خودرو‌هاي فرسوده در مازندران خاطرنشان كرد: 4 مركز در سطح استان براي اين كار مشخص شده و تا‌كنون 5 هزار خوردو فرسوده از ناوگان حمل و نقل استان خارج و تا پايان سال اين ميزان دو برابر خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي‌ فرماندهي انتظامي مازندران از شناسايي 178 نقطه حادثه‌خيز در استان خبر داد و افزود: در سال گذشته 40 نقطه شناسايي و اصلاح شده است.

وي در پايان در مورد طرح تعويض پلاك خودرو گفت: در سال جديد 4 ميليون و 500 هزار خودرو در استان بايد پلاك‌هاي خود را تعويض كنند كه در صورت عدم تعويض از تردد آن‌ها خود‌داري مي‌شود.

محمود احمدي- خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.85 seconds.